Friday, February 27, 2009

Joe's Beerhouse och stulna underkläder

Dagen har varit rätt händeselös. Har varit riktigt trött de senaste dagarna och i morse tog jag mig knappt upp ur sängen.
Strömmen var borta hela förmiddagen så vi gjorde inte så mycket. Åkte och kollade på några posterutskrifter vi hade beställt, men de var inte bra så jag fick stå och förklara att jag inte ville ha färgerna å det sättet osv osv... Hoppas bara att de kan skriva ut mina vykort på ett bra sätt sen, för annars blir jag inte glad.

Fick en beställning idag på mina vykort, känns bra faktiskt. Trodde nog inte att de skulle beställa några kort alla, kanske 10 stycken av några olika sorter eller nått sånt, men inte mer... Fick dock en beställning på totalt 400 kort, inte illa. De beställde 7 olika varianter, 50 av varje sort men de tog 100 av en. =)

I går kväll upptäckte jag också att mina smutsiga underkläder har blivit stulna... hmm... Jag hade lagt dem i handfatet för att jag skulle tvätta dem och några tröjor när jag kom upp från kontoret. Men under dagen hade hon som städar varit här och hon har stulit mina underkläder och jag kan verkligen inte hitta dem. Hon har väl säkert tagit dem och lagt dem någonstans för att de ska bli tvättade, men ändå... Måste ta och leta rätt på dem i morgon... =)

I kväll åkte jag och min chef till Joe's Beerhouse för att äta middag ihop med hans bror och två killar som bor här. De är läkarstudenter från Tyskland som ska göra praktik eller nått sånt. Visade sig att den ena killen heter Hans och är från Norge... Haha... Var lite annorlunda att kunna prata svenska med någon igen. De bor tydligen i lägenheten här på tomten som jag eventuellt ska ha sen.

En bild från Sossusvlei kommer här

No comments:

Post a Comment