Sunday, February 1, 2009

Lata dagar

Söndag, frukost serveras klockan 09.00 ute i solen. Nybakad bröd, yoghurt och färsk frukt...

Vet inte vad som kommer hända under dagen, men jag antar att det blir en sån där lat dag idag med. Jag skulle ha träffat en vän inne i stan idag, men jag har inte hört nått från honom. Dock vet jag ju hur folk här kan vara, man planerar aldrig något och bestämmer aldrig några tiden. Man säger att man ska göra något och sen får man väl se om det händer. Man vet aldrig förrän det visar sig så att säga. Väldigt mycket prat och lite action... Men vi får väl se om jag får ett sms senare idag som säger "kom nu"... Jag har dock rätt svårt för sådant, jag tycker om att planera och veta om ett tag i förväg om jag ska någonstans. Speciellt nu när jag bor här, det är ju bra att kunna säga till ett tag innan att man kommer försvinna ett tag...

Lägger ut ytterligare en bild från gårdagens fototur...

No comments:

Post a Comment