Monday, February 2, 2009

Pyssel på jobbet

Har idag på jobbet suttit och pysslat lite. Håller på med lite grejer som vi ska visa på onsdag på möte med de på farmen.
Nu kommer jag ju inte att kunna sälja mina scrapbookingsidor som posters eftersom materialet jag använt inte får användas i komersiellt syfte, men jag ska ta med några för att visa vad man kan göra med bilderna. Sen om de gillar idén så kommer jag att sitta och göar mina egna dekorationer osv... Chefen är dock rätt imponerad av vad jag kan göra med bilder osv i photoshop, så det är ju kul.

Här är bilden som jag gjorde nyss:


Den kommer att bli 30x30cm när vi skriver ut den sen, ska bli kul att se hur den ser ut.

Hoppas verkligen att mötet på onsdag går bra så att jag kan vara där och fota osv, hade varit så roligt. Men det är väl inte hela världen om det inte blir så heller. Finns en massa annat kul som jag kan göra också. På vägen upp till kavango i helgen så ska vi stanna till i en Bushmen-by och fota och filma dem. Ska bli kul...

Igår var jag bjuden på en braii hos chefens brorsdotter (eller vad hon nu är). Chefen ville dock inte att jag skulle åka dit "ensam" så han och hans bror följde med... Han är ju så orolig hela tiden, nästan så att man blir galen. Jag och Anika (som tjejen heter) skulle till hennes pojkvän och grilla och sen skulle vi ta en taxi hem om inte pojkvännen kunde skjutsa oss tillbaka, men ja jag fick inte åka själv typ... Känner att jag verkligen måste hitta någonstans att bo snart, det här går inte. Även om jag skulle få huset här bredvid så kommer det ju att vara så här. Jag är ju vuxen för tusan och jag behöver inte barnvakt hela tiden... På onsdag är jag också utbjuden av två tjejer som jobbar med hästarna här, men det är väl lika bra att glömma det med en gång för jag lär väl inte bli ivägsläppt ensam då heller... Jaja...

No comments:

Post a Comment