Sunday, February 15, 2009

Kärleksdagen

I går var det ju allahjärtansdag. Jobbade lite, åkte till farmen och fotade och sen var jag hemma... Min chef tog med mig ut för att äta senare på kvällen, var lite skumt så där på allahjärtansdag. Upptäckte att de tar lite mer seriöst på det där här i Namibia än vad de gör hemma. Restaurangen vi var på hade gjort om hela stället och fixat värsta romantiska stämningen. Såg ut som en bröllopsfest eller något. Välkomstdrinkar och kärlekslåtar för hela slanten... haha... kändes skumt att vara där med chefen, menmen... maten var god...

Idag var jag ut med en vän och fikade lite och sen gick vi på bio. Såg Valkyria eller vad den nu hette. Orkar inte kolla upp namnet... Den med Tom Cruise... den var ok... Träffade oväntat folk från farmen också, det var väl skoj på sitt sätt... Hade dock tidigare under dagen en känsla av att jag skulle träffa en viss person från farmen när jag var ute med min vän idag och det var så sjuk att jag faktiskt träffade på personen. Kan inte riktigt fatta det själv. Hur kunde jag veta igår att jag skulle träffa den här personen idag... jaja... hade en mycket trevlig kväll i alla fall...

I morgon ska jag till en homeopat eller nått... Chefen tyckte att det kunde vara en bra idé... lol... får se om hon kan fixa min trötthet eller nått...

Ytterligare bild från resan kommer här:

No comments:

Post a Comment