Monday, February 16, 2009

Homeopatdagen

I morse var jag alltså till en homeopat. Måste säga att det var en lite annorlunda upplevelse.
Jag kom dit, hon tittade på mitt blod, det såg bra ut. Hon tog kort på mina ögon och började analysera. Tydligen kan man se på blodådrorna i mina ögon att jag är väldigt känslig, har mycket känslomässig stress och det är mycket jobbiga känslor just nu. Jag sväljer för mycket jobbiga saker och detta hamnar i magen, vilket gör att jag har stora problem med magen.
Fick lite vitaminer och nå grejs för magen som jag tydligen ska äta nu, får väl se om det hjälper. haha. vet inte vad jag ska tro.

Annars har det varit en lugn dag, har inte haft mycket att göra alls. Det går segt med allt här i Namibia och jag som vill ha saker gjort snabbt kan känna att jag blir frustrerad över all seghet runt om kring mig. Men det kanske löser sig.

I morgon ska vi till farmen igen och intervjua ägarinnan eller något sådant, jag tror inte ens att min chef vet riktigt vad det är han vill göra. Han känns så förvirrad ibland.

Vill komma iväg nu och göra något spännande, orkar inte sitta framför datorn och inte ha nått vettigt att göra längre.

No comments:

Post a Comment