Sunday, March 1, 2009

Himmelriket

Jag tror jag var till himlen och vände igår. Åkte till en farm i närheten för att filma och fota lite och det visade sig att denna farm var någon typ av Wellnes Farm, alltså nån typ av spa variant. Nu ska jag ju inte påstå att det var spadelen som gjorde detta till himmelriket, utan det var mer hela atmosfären där. Det var fint väder, de har världens underbaraste utsikt som du kan se både när du ligger i poolen och när du sitter på verandan i de små husen där gästerna bor. Det var otroligt vackert där och det där med massage och ångbad osv gjorde ju inte saken värre direkt. Stället ligger dessutom i en stor privat park där det är fullt av vilda djur och från solstolarna vid poolen kan man se giraffer och zebra och en hel del andra djur. Paradis eller vad... Kika in på deras hemsida för att se lite bilder: http://www.gocheganas.com/
Vi vad där för att filma lite arkivmaterial mm, men hon som har hand om stället ville att vi skulle göra en ny informationsbroschyr till dem, så nu har vi en del jobb att göra där. Ska väl inte klaga ;)

Fick en riktigt härlig bild av en Waterbuck när vi var där igår, men jag har inte hunnit med att lägga in den på datorn ännu så jag får visa den sen. Så länge får det bli ytterligare en bild från Sossusvlei:

No comments:

Post a Comment