Tuesday, March 3, 2009

Regn och blåst

Det är kallt här nu, jag fryser och har svårt att tänka för att det är så kallt...
Ska väl kanske inte klaga, men det är skumt hur mycket det regnar här just nu.

Här flyr man Sverige för att komma undan regn och kyla och så kommer man till Namibia och helt plötsligt så regnar det mer än vad det gjort på 50 år typ... Jag måste ha tagit med mig det svenska skitvädret hit eller nått, snacka om otursförföljd.
De som bor här är ju dock glada för allt regn eftersom de inte brukar få så mycket, men jag tycker att det börjar bli lite väl blött här nu...

Idag ska vi åka och kika på vykorten som jag gjort, hoppas de ser bra ut. Jag vill verkligen att de ska bli bra. Har ju tyvärrr fått hit andra grejer från det där tryckeriet och tyvärr så tycker jag inte att kvaliten är den bästa... Men vi får se, jag gav dem utskriva prov på bilderna som visade hur jag ville att färgerna mm skulle se ut. Av någon anledning så blir allt de trycker typ gult så jag hoppas de har fixat det nu... Återstår att se

Har lagt in bilderna från GocheGanas på datorn nu, tyvärr var det inte så många bra bilder då vi djuren vi hittade inte var så sugna på att vara med på bild... Lyckades dock fånga en Waterbuck och bara det gjorde att det var värt att resten av bilderna mest var skit. Just detta djur var det mest ovanliga på farmen och de är dessutom de mest "blyga" av alla där så att jag lyckades med en bra bild på dem är ju riktigt kul...



No comments:

Post a Comment