Friday, February 23, 2007

segt

Fortfarande inget pyssel. Jag vet inte vad jag håller på med.
Jag är så sugen och vill göra något, men jag vet inte vad.
Jag har så många fina papper som jag vill använda, men jag vet inte vilja bilder jag ska ta.
Jag vill skapa nya kort, men vet inte var jag ska börja.

Jag tror det beror på fenomenet att allt är nerpackat. Jag vill ha bättre översyn och se mina saker.
Det är så jobbigt att måste packa fram och tillbaka allt hela tiden och sen blir det så stökigt..

Fy vad jag längtar tills jag har ett pysselrum.

Dock har jag fixat lite med mina distresser idag. Köpte små plastlådor på panduro som innehåller 12 små burkar. Köpte två och skrev färgens namn på brukarna och droppde en droppe av distresserna i respektive bruk. Sedan skrev jag ut bilderna där man ser hur de olika färgerna ser ut och lade i botten på lådan, i bakgrunden. Det blev rätt bra. Så lite har jag ju presterat idag i alla fall.

Mitt mål med dagen är att få till en LO till, men hur det blir med det får vi se.

Har lagt till en ny länk också.. Glöm absolut inte att besöka Muhrens sida.. Hennes kort är de bästa..

No comments:

Post a Comment