Tuesday, February 13, 2007

i mina drömmar

Ska strax iväg till posten och hämta mitt paket från Panduro. Beställde för ett tag sedan en massa papper, lite chipboard, ett fyndpaket (som vanligt) och lite annat smått och gott. Hoppas bara att jag kommer på något bra att göra med alla sakerna också. Börjar få fullt i lägenheten av alla gamla fyndlåde-saker som jag fått. Kanske är det dags för en stor auktion på tradera eller nått.

Har spelat lite WoW idag med, men det har varit ganska segt. Har spenderat två dagar till att samla på mig en massa Valentines-saker som man tillfällig så här inför alla hjärtans dag kan få tag i. Men jag fick nästan ingenting för det i slutändan så det känns mest som om jag slösat bort en massa tid på att inte göra någonting. Ska väl ta tag i det där senare och fortsätta mina gamla vanliga uppdrag eller nått.

Här kommer förresten de LO's som jag lovade att lägga upp förrut.

Den första LO'n är på mig och en gammal kompis sen jag var liten. Vi hde varit på ExpoNorr och blivit målade som ekorrar. Har använd papper från Bazzill och BG, plus lite brads från MM.

Känner att den blev lite väl tråkigt på något sätt, skulle nog velat ha ytterligare ett papper i bakgrunden så att det inte blev så tomt. Nu är det ju mest ett papper på ett enfärgat bazzill.
Men men, man kan ju inte alltd få som man vill.

Här är den andra LO'n från samma papper.
Blev lite annorlunda i alla fall, men jag ska väl inte påstå att det är det bästa jag gjort. Bilderna är tagna av en fotograf vid namn Michaela från Uppsala. Tycker verkligen om dessa bilder faktiskt. Men jag vet inte om jag tycker att min LO gjorde bilderna rättvisa.

Även på denna LO har jag använt Bazzill och BG plus lite brads.

I morgon ska vi iväg till en afrikansk resturang och äta middag också. Får se hur det går. Hoppas på att det blir trevligt. De ska tydligen ha lite annorlunda mat, och det var heller inte alls dyrt. Bara runt 170:- för den dyraste varmrätten och det är ju helt super. Jag hade väl räknat med minst 250:-/rätt så jag är nöjd..

No comments:

Post a Comment