Tuesday, October 14, 2014

Matlagning

Igår berättade jag ju om att jag fått chansen att prova Linas Matkasse via Buzzador. Så idag provade vi på att laga mat från matkassen.

Den blev någon slags biffar, som faktiskt blev riktigt goda.

Överlag tycker jag att kassen är bra, men tyvärr känner jag att det inte riktigt ingår så mycket produkter som det kanske skulle behöva göra. Att man själv måste ha basvaror det är inga konstigheter alls, men när alla maträtter i påsen kräver vitlök tycker jag nog att man kan skicka med det, lika så gäller ägg. Varför inte skicka med ett 6-pack ägg när flera rätter kräver ägg?

För att kunna laga maträtterna som följde med denna påse var jag själv tvungen att handla för närmare 900:- och då kostar ju dessutom påsen 500:- också.

Men oavsett, maten var riktigt god, varorna är fräscha och fina och paketerade på ett bra sätt.


No comments:

Post a Comment