Monday, October 13, 2014

Linas Matkasse

Via Buzzador har jag fått chansen att prova en omgång av Linas Matkasse. En färdigkomponerad påse med mat och recept för ca en vecka. För mig som är mer eller mindre värdelös på att laga mat så är detta ett ganska bra alternativ. Det tar bort all tankeverksamhet när det gäller matlagning och allt jag behöver göra är att ta emot påsen och följa recepten som följer med. Ja jag hoppas det blir så lätt i alla fall.

Leveransen av min påse kom idag, och det gick väl relativt smidigt, även om jag kan tycka att de borde kunna ringa eller skicka ett meddelande strax innan de kommer. Att behöva sitta och vakta dörren från kl. 17-22 för att de eventuellt kommer då kändes inte så kul. Speciellt med tanke på att om dörren till trappuppgången är låst så tar de med sig påsen tillbaka istället för att ringa och be en komma och öppna. Men ja, min påse kom i alla fall och nu blir det väl till att laga mat.






















































Vill du också få chansen att prova och utvärdera olika produkter? Bli en Buzzador du med. Kika in på Buzzadors hemsida och ansök idag.

No comments:

Post a Comment