Sunday, May 20, 2007

det börjar närma sig

Har jobbat idag. Gick förvånansvärt bra ändå. Jobbade dag och tiden gick snabbare än vanligt.
Ska jobba några dagar till sedan är jag ledig i två dagar innan jag är tillbaka på jobbet. Fyller ju år på onsdag så jag har tagit ledigt.

Så nu förväntar jag mig ju frukost på sängen på onsdag och lite tårta och så.. haha..
Kommer antagligen inte att få någon mysig frukost på sängen inte, men jag är nöjd i alla fall.

Känner att man nu börjar bli så pass gammal att åldern inte spelar någon roll längre.
Senast när någon frågade mig om min ålder så visste jag inte med säkerhet hur gammal jag var ens.

Har idag beställt en uppstättning av Nuti-Cal till min mammas hona Enya. Hon är alldeles för smal och behöver verkligen gå upp i vikt, men ingenting fungerar. Det är inget fel på henne, allting är kollat och ser bra ut så det är lite av ett mysterium. Hon äter dock så långsamt och är så försiktig. Går gärna undan om det blir för mycket runt om kring och jag tror att det är en del av orsaken. Hon får idag specialmat i enskilt rum så att hon kan äta i fred, men det hjälper inte tillräckligt mycket. Så nu prövar vi med det här. Hoppas att det hjälper till att öka hennes aprit lite i alla fall. Skulle vara kul om hon kunde gå upp lite så att man kan ta med henne på uställningar framöver. Hon är bara så otroligt vacker och hon fick otroligt bra bedömning på de utställningar hon var på när hon var yngre.

No comments:

Post a Comment