Tuesday, January 27, 2009

vykort

Idag har jag suttit hela dagen och gjort mallar och idéer till vykort och affischer som vi ska visa upp för en kund snart. Jag skrev ut en del av proven för att se hur de blev och jag måste erkänna att jag är imponerad av mig själv, det blev så jädrans snyggt. Även chefen blev överaskad och tyckte att han hade gjort ett riktigt bra val att anställa mig, känns ju bra. Nu hoppas jag bara på att kunden blir överaskad och nöjd också, men det tror jag nog. Har ju träffat honom tidigare och han har berömt mina bilder förr, och de blir inte presenterade på bättre sätt än så här.

Får se om mötet bli av i morgon, kanske blir skjutet på då chefen än sjuk.

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt. Sitter och spelar lite LOTRO och får ont i rumpan av den hårda stolen. Dessutom är den lite läskig att sitta på för det ligger ett Springbok-skinn på den...

Har jag förresten visat denna som jag gjorde? Är han inte söt... hahaha...

No comments:

Post a Comment