Monday, January 26, 2009

Jobb och "smårävar"

Första dagen på jobbet gick bra...
Träffade den 3:e medlemmen av teamet idag, en tjej som är lika gammal som mig. Hon verkar trevlig så det här kommer nog bli bra...

Började jobba klockan 08:00, inte för att jag var tvungen utan för att jag var vaken och tänkte att det var lika bra att gå dit...
Får som komma och gå när jag vill, men eftersom jag får betalt/timme så passar man ju på att sitta där så mycket man kan... Speciellt när man ändå i stort sett bor på kontoret...

Har redigerat bilder hela dagenoch förberett en del saker som vi ska visa upp för en kund på onsdag. Satt i flera timmar och redigerade bort ett stängsel på en bild och sen råkar jag förminska bilden och spara över orginalet... Tror ni ajg blev måttligt irriterad på mig själv då, alla dessa timmars jobb helt bortkastat... fick göra om alltihop...

Efter arbetsdagen var slut blev det mat och till min förvåning så fick vi sällskap av dessa små sötnosar:

De tycker tydligen om korv och har ett litet "grottsystem" under huset där de bor...
Kan inte annat än älska deras rävlika utseende...

No comments:

Post a Comment