Thursday, January 29, 2009

Blev sent

Hann inte med att skriva igår då jag hade fullt upp med att fixa grejer på datorn hela kvällen, sen blev det så sent att jagbara var tvungen att gå och sova.

Blev aldrign ngot möte igår, men det är sånt man får räkna med när man bor i dett land. Här säger man en väldigt massa saker och enligt svenska mått så bestämmer man en hel del, men sen blir det inte av. Här omkring händer saker när de händer typ... African Time som de säger här... haha

Jag satt hela dagen och satte ihop en massa bilder och musik till något som ska bli en litet filmsnutt. Håller på att lära mig det där redigeringsprogrammet som jag ska använda sen när jag redigerar film.

Annars så tänkte jag visa en uppsättning av förslagen på vykort som jag gjorde tidigare:

De ser riktigt bra ut när man har de utskrivna i handen... =)

No comments:

Post a Comment