Tuesday, November 2, 2010

Skola

Har så mycket jobb i skolan nu att jag håller på bli galen. Snart är det värsta över dock hoppas jag. Ska lämna in en hel hemsida senast torsdag och jag har knappt börjat. Att man alltid ska vara ute i sista sekunden.

Har varit dålig på att foto också, känns som att jag inte hinner med något alls längre.

Här är i alla fall en mobilbild från när vi var ute och jagade fågel för ett tag sedan. Blev en tjädertupp som numera ligger i frysen. Vi var ut och jagade med samma hund i går och fick tag i en liten Järpe. Blir kanske någon fågelgryta framöver om vi får tag i lite fler fåglar. Nu är det ju dock så jäkla kallt och snö ute så det är svårare att smyga sig på de stackars fåglarna.


Fick en gullig ostkupa i helgen också, har tagit kort på den så jag ska lägga in den lite senare.

No comments:

Post a Comment