Tuesday, July 1, 2008

En liten vandring

Nu har jag lagt in bilderna från dagens tur i datorn så här kommer några favoriter.

Idag när vi kom till jobbet fick vi se Tobbes bil. den hade visst fått nått fel i går kväll och det hade smällt till och sen hade bilen börjat brinna. Det finns inte så mycket kvar av bilen längre.
När vi kom till jobbet idag fick vi se Tobbes fina bil. Den hade fått nått fel igår och hade börjat brinna. Det är numera inte så mycket kvar av bilen


Hittade nått träd med denna mystiska sak på. Ser ut som nått jag kunde ha hittat i regnskogen eller nått:



Fick tag på en liten fluga också, var inte så lätt att fånga den på bild dock. Har märkt att flugor inte gärna sitter kvar på blomman när jag kommer med min kamera. Undra varför? ;)



Hittade en söt liten växt ute på myren också. Tycker den bilden blev rätt bra:



Har massor med bilder men de får jag spara till en annan gång. Visar dock en sista bild innan jag slutar för dagen.
Kanske inte är det bästa bilden, men motivet får varenda liten del av min kropp att börja klia. Löss är nog det äckligaste jag vet:

No comments:

Post a Comment