Saturday, August 25, 2007

bortplockat

Från och med nu blir det nog inte så mycket pyssel gjort tror jag. Packade precis ihop alla min saker så att det blir ännu svårare att komma åt dem. Var tvungen att stuva om för att få med plats med förvaring hemma. Jag tog upp ett helt skåp själv och det var inte så populärt när det fanns fler som ville förvara saker.. Så nu är allt ihopträngt på halva platsen och inte alls lika överskådligt och lätt att hitta längre. Funderar på att bara köra ner allt i källaren också. Känner inte riktigt att det är någon mening att ha allt i hyllor när jag inte kommer att orka riva fram allt i ändå. Vi får se. Det är rätt fullt i källaren också så jag vet inte om det ryms en kartong till där.


Ananrs är livet tillbaka så som det var innan sommaren.

No comments:

Post a Comment