Friday, August 3, 2007

slut på sommaren

Nu är det augusti och sommaren är snart slut. Känns sorgligt att behöva åka hem igen, men det finns ju fördelar med det med. Ska sätta igång med scrappandet och sådant när jag kommer tillbaka till Göteborg.

Väntar fortfarande på mitt första månadspaket från Story Of My Own, det borde komma när som helst nu. Har några grejer hemma hos mamma redan nu, så jag funderar på att sätta mig ner och försöka få ihop något. Eller jag vet inte. Har två designteam-ansökningar i USA att skicka in snart så jag måste verkligen få ihop lite grejer. Som tur är accepterar i alla fall ena stället redan gjorda alster så det får nog bli lite gammalt. Hoppas verkligen att jag hittar något som är bra nog. Skulle vara så kul att få vara med i ett designteam, men jag blir inte förvånad om jag inte kommer med. Det finns ju så många som är så otroligt duktiga. Håller tummarna i alla fall.

På kattfronten ser det ljusare ut nu. Enya och Maddox har äntligen lyckats med parningen så nu återstår det att se om det blir några bebisar eller inte. Det vet jag om 4 veckor ungefär. Måste verkligen försöka få Enya att gå upp i vikt mer nu, hon är så smal och gick ner en del under löpet tyvärr. Hon är så otroligt svår då hon knappt äter nått och när hon väl gör det så går det såå sakta. Jaja.. håll tummarna för att det blir bebisar om 2 månader nu.. ;)

No comments:

Post a Comment