Thursday, August 16, 2007

Tosca

Det blev tyvärr inga kattungar efter Tosca, hon måste ha aborterat eventuella foster någon gång under tiden. Det var tråkigt att det inte blev någon kattungar, men det är väl sånt man får räkna med ibland.

Jag har i alla fall bestämt mig för att inte försöka igen, så nu kommer Tosca att övergå i fodervärdens ägo. Så för er som eventuellt var intresserade av en kattunge efter Tosca får vända er till carro för mer information om hur planerna inför framtiden kommer se ut. Ska i alla fall bli spännande att se hennes eventuella kattungar framöver.

När jag nu överlåter Tosca till Carro så kommer jag inte att ha någon hona kvar, så uppfödningen kommer att ligga på is ett tag. Kommer sen när jag har bättre boende eventuellt att återuppta uppfödningen och ta in några nya katter. Men vi får se hur det blir i framtiden.
Mammas katt Enya kommer att ha några kullar hemma i Östersund om allt går som det ska med henne och Maddox.

Fick några fina bilder för ett tag sedan på två kattugnar jag fött upp. Cowboy, BEN n 22 och Shani, RAG g. Ska lägga upp dem här på bloggen lite senare i veckan.

No comments:

Post a Comment