Friday, June 1, 2007

en liten LO

I går var jag tvungen att gå hem från jobbet. Allting blev suddigt och jag kunde inte fokusera blicken någonstans. Fick typ hjärtklappning och hela världen snurrade och jag var helt skakig. Vet inte vad som hände, men jag hade ingen koll på någonting alls där ett tag. Har tagit en massa tester hos läkaren nu för att se om de kan hitta orsaken till mina kramper i magen.

Nu är Enya på gång att löpa i alla fall, hoppas verkligen att de får till det den där gången. Nu är det tredje försöket och jag vill verkligen att det ska gå vägen så att jag vet att Maddox kan. Han ska ju ner till Stockholm för att para min foderhona sen i juli så det vore trist om han inte lyckas där heller.

I går gjorde jag en snabb LO, men jag blev inte så nöjd. Den såg så mycket bättre ut i mitt huvud och på den digitala snabbversionen jag gjorde på datorn. Det är så tråkigt när man blir missnöjd. Vid fotograferingen så blev färgerna helt skumma också, men sidan ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Även om jag inte tycker att den är speciellt bra. Gjorde några egna dekorationer i form av ett hjärta och två charms i glittrig cernitlera. De blev i alla fall fina tycker jag.

No comments:

Post a Comment