Sunday, June 3, 2007

Dexter och pyssel

Har undet två kvällar (och mycket sena nätter) kollat på hela säsong 1 av kriminalserien Dexter nu. Verkar lovande, men jag måste säga att det är en väldigt intressant och något annorlunda serie. Lite CSI korsat med Psycho. Kriminalteckninger goes serial killer, eller om det är tvärtom.
Ja, den är udda och bra på sitt sätt..

Annars har jag hunnit med en del scrappande också. Gjorde en LO för ett tag sedan från min ettårsdag plus ett par kort till studenten. Min bror och några kusiner tar studenten nu i juni och jag gjorde några kort. Fixade även till ett något försenat Morsdag-kort till min mamma.


Fram- och baksida på koret till min kusin


Fram och baksida på kortet till min bror
(Det är samma färg, men kameran missvisade färgen på baksidan något)


Fram- och baksida på min mammas kort

Det var nog första gången jag laddat upp så här många alster. Har haft en väldigt bra "pysselhelg". Är skoj att ha kommit igång lite igen. Ska försöka mig på lite fler kort framöver.
Det är fortfarande lite småtrögt med skapandet av nya LO's, men det ska väl gå att komma tillrätta med det problemet också. Bilden bredvid är på LO'n som jag gjorde för någon dag sedan.

No comments:

Post a Comment