Thursday, November 22, 2012

11 weeks

Ja och då var kattungarna 11 veckor gamla och ska flytta efter helgen. Usch vad fort det har gått.
Det känns faktiskt lite jobbigt att de ska flytta. Det brukar inte kännas så, oftast är jag ganska nöjd med att de ska flytta även om man tycker om dem. Men denna gång gör det nästan lite ont. Kanske beror det på att de bara var två och man på något sätt fick ett starkare band till dem, jag vet inte. Ena killen, Hondo, han som är lite ljusare han känns jobbigast att sälja. Han är så otroligt snäll och go och är alltid den som kommer upp i famnen och vill mysa och han är alltid den som kommer upp i sängen på morgonen och kurrar. Jag får vara glada att de har hittat fina och bra hem i allafall och deras nya ägare kan ju inte bli besvikna på dessa underbara pojkar.

---------------------------------

Now my kittens are 11 weeks old and they will start leaving me after this weekend. For once it is going to be really hard to see them leave. Hondo, the first kitten on the photos, is my favorite and I am really sad that he is not staying with us. He is so adorable and always wants to cuddle. But atleast I know that they will be going to some great families that will take care of them and love them.






1 comment:

  1. Hejsan :)

    Mitt man är Medina och jag är medlem på stallet
    det står visst att man kan be om lov? För bilder alltså, jag kan ju själv inte fotografera sådär som du kan
    och skriver gärna att det är du som har fotograferat om det är okej? :)

    Skrev på din förra blogg men den var visst inaktiv! :) Hör gärna av dig Twi-Dina@live.com

    ReplyDelete