Tuesday, April 19, 2011

Städning

Sådärja, nu har man städat hela huset igen. Skönt när det är städat.
Katterna borde få sitt bad idag som vanligt, men jag tror jag gör det i morgon istället. Det tog längre tid än väntat att städa idag eftersom jag inte gjorde det igår. Så katterna kan vara lugna idag ;)

Blommorna har jag vattnat idag också, men jag tror det är lika bra att sluta upp med det. Jag vet inte vad det är för fel, jag bara dödar och dödar dem hela tiden. När jag kom hit var det fullt av växter och de levde och såg bra ut. Jag tog över underhållet av dem och fortsatte på samma system som tidigare. Vattna på söndagar. Men av någon anledning så började alla växter dö några veckor efter att jag tagit över vattningen. Normalt sett så dödar jag mina växter för att jag vattnar för sällan, nu när jag för en gång skull kommer ihåg att vattna varje söndag så dör de i alla fall. Det är nått fel.

Sådana här blommor behöver jag inte bekymra mig om att försöka hålla levande i alla fall.
Längtar så till sommaren...


No comments:

Post a Comment