Wednesday, April 13, 2011

Akvarium & Påsk

Jag hade ett akvarium som jag skulle sälja på grund av flytten. Det var ganska stort och fint och massor med grejer följde med. Jag trodde inte att jag skulle få de sålt, men det slutade med att det var en man som ringde och ville ha det. Åkte in till stan för att plocka ihop och rengöra när jag plötsligt råkar förstöra ena sidan på akvariet. Det bara small till och sen var den en stor spricka i kortsidan. Vad bara att ringa mannen som skulle komma och hämta det senare och säga att jag hade sönder det så det var ingen mening att han kom. Han kom ändå och fick med sig alla tillbehör gratis dock, men ändå. Jag som trodde jag skulle få in lite pengar i alla fall.

Det har varit varmt här i veckan och snön börjar tina bort. Har sett de första vårblommorna också. Längtar tills sommaren kommer. Är less på vintern nu, även om det ibland kan vara trevligt med vinter också. Som i påsk när solen tittade fram.

Här är två bilder på mamma och morfar från i påsk...


No comments:

Post a Comment