Wednesday, April 22, 2009

Massor med jobb

Jag är ju verkligen grymt kass på att uppdatera den här bloggen. Har så mycket att göra här så jag glömmer hela tiden bort detta. Är tyvärr inte så att jobbet är så mycket att skriva om heller, det är mest samma sak om och om igen.

För några dagar sedan så var jag på en promenad med de små babianerna, ibland tycker jag att de är ganska söta. Ända tills de kissar ner mig. haha. Min stackars kamera har numera blivit både blöt av snuskvattnet i poolen och nerkissad av en babian. Nästa steg är väl att en gepard eller nått kissar på den.

Idag spenderade jag lite tid med geparden Lucky. Hon är en gepardhona med 3 ben som numera är ganska stor och rätt grinig. Hon fastnade i en fälla när hon var mindre och hennes ben gick inte att rädda tyvärr. Hon har dock inte vant sig vid att bara ha tre ben så hon hoppar fram på rumpan eller hur man ska förklara det. Hoppas verkligen att hon förstår det där snart och lär sig att gå med 3 ben.

No comments:

Post a Comment