Wednesday, May 23, 2007

hurrahurra

Grattis till mig på födelsedagen.. Har firat dagen med like tårta på sängen och 3:e säsongens avslutning på Grey's Anatomy. Går inte att komma ifrån att jag tycker att det är en riktigt bra serie. Sen att alla har eländiga och problematiska liv, ja det gör väl inte så mycket. Sen tänker jag inte sticka under stolen med att jag tycker att Dr Derek Shepherd nog är ganska underbar. Hade han varit en riktig person, ja då hade jag nog skadat mig själv med en gång för att få gå till läkaren.. ;)

Är ledig nu i två dagar, vet inte vad jag ska göra under min ledighet men det lutar åt att jag bara är hemma och tar det lugnt. Ska nämligen jobba ganska långa pass hela helgen så det är bra om jag är lite utvilad.

Ett stort grattis till sötnosen Maddox på 1 årsdagen också. Hoppas mamma ger honom lite extra gott att äta så här på födelsedagen nu också, men inte FÖR gott.. =) Han behöver inte lägga på sig något mera nu, han har så det räcker och blir över. Skulle ju vara ganska bra om det hade gått att omfördela lite så att han kan ge en del till Enya.

Nu ska vi fira lite med att spela WoW. Har ju betalat ända fram till slutet juli så det är bara att spela på. Sen kommer jag att fixa iordning min dator så att jag kan sätta igång med LOTRO på riktigt i stället.

Har suttit och lyssat lite på musik ett tag nu och jag är fortfarande förundrad över hur en kille som Blaine Larsen kan ha sån röst som han har. När jag hör honom sjunga ser jag en stor, äldre man framför mig. Men istället är den en liten tanig blond kille född i februari 1986. Det tycker jag är häftigt. Besök gärna hans sida om ni är intresserade. http://www.blainelarsen.com

No comments:

Post a Comment