Monday, April 16, 2007

besök, pyssel och jobb

I veckan har min mamma och syster varit på besök.
Vi har pysslat en del och tittat på stan och shoppat.
Alla mina pengar är numer slut och jag väntar på lönen.

Har jobbat hela påsken och hoppas på att få ihop lite pengar till sommarn i alla fall.
Har fått en hel del pass nästa månad i alla fall.

Hemma har mammas katthona löpt nu och jag hoppas innerligt att min hane lyckades få till nått, men det ser inte så ljust ut. Han är fortfarande "för fet för ett fuck" och kommer inte åt.. ;)
Jag håller tummarna att det blir bebisar om 2 månader i alla fall.

Har gjort 3 stycken canvastavlor till mina kusiner. Blev rätt nöjd faktiskt och lyckades till och med få en av dem publicerdade i Basic Greys Designergalleri (den ovan).. Stolt.. =)



har inte hunnit spela något WoW alls på länge nu, men det blir väl lite mer snart. Har bara betalat till 28 april så snart måste jag betala igen. Kan inte hålla mig. hehe..

Fick idag bekräftelsen på att jag kommit med på kattutställningen i Östersund om två veckor.
Ska ställa ut min nya hane och min bengalhona. Min syster ska ha med sin ragdollhane också. Hoppas det går bra. Det är dock lite tråkigt att min hane är så tjock. Han är verkligen supersnygg egentligen och är bra typad och har bra päls och allt sånt, men vi kan verkligen inte få honom att gå ner i vikt. Han äter lightmat och inte speciellt mycket heller egentligen. Han är fertil, vilket ju borde göra att han tappar en del vikt, men inte det inte.. Hoppas bara att det inte går dåligt för honom på utställningen på grund av hans stora mage.

No comments:

Post a Comment