Monday, October 29, 2012

More snow

Det snöar ute och börjar bli riktigt kallt.
Här var det -10 grader i morse, men inte långt härifrån fanns det stackare som hade ända ner till -22 grader. Usch säger jag bara. Jag vill ju inte ha så kallt. Lite kallt och lite snö så att man kan åka skidor med hundarna vore ok, men jag gillar inte kylan.

Har gjort ytterligare ett kort med det digitala setet från Uniko Studio. Denna gång skrev jag ut bilderna på skrivaren och gjorde ett "riktigt kort". Kortet text lämpar sig ju ganska bra med tanke på snön som faller utanför fönstret i alla fall.

Har en del julkort jag måste göra också, men jag lyckas inte så bra med det. Jag vet inte vad det är med julkorten som gör att det tar stopp. Det finns ingen inspiration överhuvudtaget och de kort jag gjort har jag fått kasta då de sett rent ut sagt fördjävliga ut. Menmen, jag ska sätta mig ner i veckan och verkligen göra ett gäng så kanske det lossnar.

---------------------------------------

I have made another card with the Super FREE Saturday kit from Uniko Studio. This time I printed the papers and images and used them on a "real" card.

I have been trying to make some Christmas cards as well lately, but things are not going to well. I don't know what it is, but I just can't seem to find the inspiration. I'll try again this week and this time I will finish the cards and they are going to be great! :)



2 comments:

  1. This is FAB! Sometimes my mojo disappears. I'm sure you'll soon get into the Christmas card mojo mode!
    Hugs Bev x

    ReplyDelete
  2. beautiful coloring. the red really looks like those glossy ornaments. I hope your mojo comes back... maybe browse a few blogs or so?

    ReplyDelete